Formularz reklamacyjny 24 czerwca 2015Bez kategoriipanelux * W celu złożenia reklamacji prosimy o wypełnienie poniższego protokołu . * Wszystkie pola wymagane muszą być wypełnione . Numer zamówienia (wymagane): Imię i nazwisko (wymagane): Adres email (wymagane): Adres wysyłki (wymagane): Numer telefonu (wymagane ): Nr konta na które mają zostać przelane pieniądze: Reklamowany towar (wymagane ) Data odbioru towaru: (wymagane ) W jakich okolicznościach wady zostały stwierdzone (wymagane ) Dokładny opis wady Żądanie nabywcy co do sposobu załatwienia reklamacji (wymagane) (wymagane max.rozmiar pliku 1MB ) ZAŁĄCZ PLIKI . * Zdjęcia uszkodzeń mechanicznych ( Jeżeli takie są ) * Protokół uszkodzeń opatrzony podpisem kuriera ( jeżeli transport odbywał się za pośrednictwem firmy kurierskiej) -------------------------------------------------------------------------------- * Wszelkie reklamacje rozpatrywane będą zgodnie z procedurami stosowanymi przez producentów lub dostawców towarów podlegających reklamacji, nie później jednak niż w ciągu 30 dni od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (np. z powodu wyprzedania wszystkich towarów i braku ich dostępności w magazynie lub u dostawców Sklepu), Sprzedający zwróci Kupującemu równowartość ceny towaru lub zaoferuje inny, dostępny w Sklepie. * W sprawach nieuregulowanych w tym artykule zastosowanie ma regulamin sklepu ------------------------------------------------------------------------------------------------------ Akceptacja regulaminu sklepu ( wymagane ): Zapoznałem się z regulaminem oraz informacją odnośnie REKLAMACJI i akceptuję jego warunki Regulamin. ------------------------------------------------------------------------------------------------------ KLIKNIJ ABY WYSŁAĆ *Potwierdzenie przyjęcia reklamacji nastąpi do 20 min od złożenia protokołu reklamacyjnego na adres email podany podczas wypełniania protokołu . Jeżeli nie otrzymają Państwo emaila do tego czasu , bardzo prosimy o kontakt telefoniczny w celu potwierdzenia przyjęcia reklamacji.